mandag 22. juni 2009

FERIE!!!!!!!!!!!

Endelig ferie... Både skrekk å gru og sannseløs glede.
Vi skal reise til Sverige å besøke familie, det skal bli utrolig koselig og spennende for ungene som kommer til å treffe mange folk de aldri har sett før. Ja, ja jeg skal treffe igjen kusiner og fettre som jeg ikke har sett siden jeg bodde i Tidaholm for ca, hmmmm 25 år siden.
Herreg... hvor gammel jeg er blitt. Her etter blir det en Sverige ferie hvert år tror jeg;-)
Sånn at jeg ikke blir 25 år eldre enn jeg er nå neste gang.
Så vi skal kjøre til Hjo der Mette bor og vi skal bo hos henne. Med vi så mener jeg en hel haug Bergensere;-) vi er tolv personer som kommer dettende inn hos Mette.
Ja, to av de skal bo hos tante Rosa og onkel Jimmy:-)

Vi gleder oss masse til turen eller i hvertfall til vi er kommet frem;-)

Ingen kommentarer: