søndag 18. oktober 2009

Ny Norsk katt og ny import samme måned:-)

Vi skal ha hjem en liten blå jente fra N Nøtteliten's, Aurora heter hun og er bare helt bedårende.
Vår Mina er hennes mormor og det skal bli spennende å følge opp et barnebarn her i huset;-)
Vi skal hente henne hjem på Adelkatten sin utstilling i begynnelsen av desember.

Jeg har vært på jakt etter enda en ny katt til oppdrettet vårt, helst enda en ny blå jente.
En som hadde det lille ekstra. Jeg fant henne, men hun var akkurat blitt solgt:-/
Så fikk jeg tilbudet om disse to guttene....
Etter litt fram og tilbake så er det bestemt at vi skal kjøpe oss en liten abygutt fra XXXXX.
Hvor eksakt han kommer fra vil jeg ikke si enda.:-)
Jeg fikk valget mellom en sorrel og en fawn.
Har egentlig aldri likt fawn abyer men denne gutten fikk hjerte mitt til å slå et ekstra slag:-) WOW var min første ttanke når jeg såg ham.
Fawn fargen er noe av det beste jeg har sett på veldig lang tid og det skal litt til for å få meg til å like den fargen.
Før har jeg bare syntes at de er bleike og lite tiltrekkende.
Begge to er veldig flotte og de ser ganske like ut, kun små forskjeller.
Her kommer noen bilder av de to guttene:-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Kjempefine de er!:) Jeg blir helt kattungesyk når jeg ser bilder av kattunger, men det kommer til oss også igjen om et års tid!:)